Tyrkia - dag 5

I gr var kameraet mitt tomt for strm, derfor ble det ingen blogging i gr. Men vi var bare p stranda uansett. Vi er egentlig bare p stranda hver dag, s n fler jeg at strandbilder begynner bli litt oppbrukt p bloggen. Men det fr g.I gr fant jeg ut at jeg liker tyrkisk pizza. Og jeg skrev en hel nattamelding p tyrkisk. Wiho.

I dag vknet jeg av at jeg grt fordi jeg hadde en helt forferdelig drm. S stod vi opp, dusja, spiste frokost og dro p stranda. Det er s varmt at det er ubehagelig ligge sole seg, er glad for at jeg er her i september og ikke i juli. Men det gr fint s lenge jeg fr badet i mellom. Og jeg elsker jo som sagt bade i blger. I kveld skal vi ha taco til middag, s jeg gleder meg til spise haha. S skal vi ut p Sunny. Jeg hadde hpet at de viser den norske landskampen der, men jeg tviler p at de sender den p bekostning av den tyrkiske.

Tyrkia - dag 3

I dag tidlig bestemte jeg meg for kjpe meg en flytemadrass s jeg kunne ligge p den i blgene uten skrape meg p steiner, krsje i gjerder eller f ynene, nesa og munnen full av saltvann. Jeg har nemlig null kontroll nr jeg kommer i vannet. Men med flytemadrassen gikk det litt bedre, bortsett fra at jeg ble veldig sjsyk. Regnet slapp vi ikke unna i dag heller, plutselig da vi satt spiste begynte det regne skikkelig. Og nr jeg sier skikkelig, s mener jeg skikkelig.

N skal jeg og Selin ut, s jeg har ikke tid til skrive s mye mer. Legger heller ut noen bilder fra dagen. Et av meg i bikini ogs. Jeg vet at jeg er feit, s dere trenger ikke kommentere det.

Tyrkia - dag 2

Gjett hvem som glemte sette minnekortet i kameraet i dag? Vi dro til et s fint sted, og jeg tok s masse fine bilder... fr det plutselig gikk opp for meg at jeg hadde glemt sette i minnekortet. S jeg tok noen bilder med iPhonen min, men det blir langt ifra det samme. Menmen. Dagen startet med kjempefint vr, MEN nr jeg er p ferie s m det faktisk vre noen dager med regn. Det slr aldri feil. Gran Canaria, Egypt, Bulgaria, Tunisia og n Tyrkia. Da jeg var i Bulgaria i sommer, s regnet det konstant i minst 12 av dagene. I Egypt var det s kaldt de to frste dagene at vi hadde p oss tjukke fleecejakker midt p dagen. Og i dag slo lynet ned rett ved siden av oss.

Men nok om min drlig karma greie. Vi har hatt en bra dag til tross for at det regnet litt. Og jeg fant til og med en pizza som jeg elsker(vanskelig nr de ikke selger skinke her!!!). Jeg og Selin synes det var kjempemorsomt g i regnet og hoppe i vanndammer p vei hjem fra stranda. Jeg synes jo det er veldig gy hoppe i vanndammer med gummistvlene mine til vanlig ogs, men det var litt ekstra stas med sandaler og varmt vann. Og vi fant fort ut at vi ikke gidder fikse oss for dra ut i dette vret, s n koser vi oss med one tree hill.

Tyrkia - dag 1

God kveld. Herregud s grelt skrive "god kveld" haha. I dag har vi vrt p stranda. Blgene var kjempestore og selvom jeg er livredd for fisk s kunne jeg badet der i all evighet. Hadde det ikke vrt for at jeg fikk vondt i hodet og at jeg tviler p at de andre hadde hatt lyst, s kunne jeg vrt og badet enda. Elsker elsker elsker blger. Og vannet var jo s varmt ogs. Det eneste negative var at det var vanskelig komme seg inn igjen p land, s jeg krsjet i gjerdet til den greia vi gr ut p. Og da jeg endelig kom meg opp s var bikinitrusa mi s full av sand at det s ut som jeg hadde bsja p meg. Men det var s verdt det!

N fikser vi oss og har planer om dra ut s fort vi blir ferdig. Tror vi skal til et sted som heter Sunny. Men det kan bli lenge til, fordi det er s sinsykt varmt drive fikse seg haha. N har jeg ikke tid til blogge mer. Slenger med noen bilder fra i dag. Wiho.

Oslo - Antalya

Wohooo endelig befinner jeg meg i Tyrkia. Jeg, Selin og moren hennes tok flyet klokka 7 i dag tidlig. Vi klarte holde oss vkne hele natta, s vi sov alle de fire timene p flyet. Jeg var vken da vi lettet og landet. Tror det er den beste flyturen jeg har hatt noen gang. Og jeg var s klar for dra p stranda bade da vi kom frem, men s ble vi sittende nesten 3 timer p bussen for komme til Mahmutlar. Faren til Selin er tyrker, s vi bor hos han. h jeg elsker Tyrkia allerede. Det er s varmt, har fine strender og det er syden haha. Gleder meg s sinsykt mye til dra p stranda bade. Dette skal bli 14 fantastiske dager!

Har ikke tatt s mange bilder enda, fordi jeg svidt har vrt utenfor dra. Men gled dere til bilder i morgen!

Innkjp til flyturen

Som dere kanskje vet(eller ikke vet) s reiser jeg til Tyrkia i morgen natt. Derfor var det greit f skaffet det siste jeg trenger fr jeg drar. Nakkepute og sovebriller til ha p flyet, trdls lader til telefonen og toalettmappe. Og gjett hvor jeg fikk tak i det?? P Notabene! Jeg husker Notabene som butikken jeg pleide handle skolesaker i, i snn 3.klasse, haha. Dere forbinner sikkert Notbane med bker og skoleting dere ogs, men de har faktisk sykt mye "rart" der. Om det ikke hadde vrt for at jeg har verdens fineste koffert, s skulle jeg kjpt meg verdens nest fineste koffert derfra. Og se s stor plass det er i toalettmappa, det er ihvertfall den strste toalettmappa jeg har hatt. Synes ogs at nakkeputa er kjempest. Og det beste av alt er at det passer mitt budsjett helt perfekt. Et tips til alle som er like fattige som meg.

Ellers s har jeg ikke s mye nytt komme med. Jeg drar som sagt til Tyrkia i morgen natt, og jeg gleder meg kjempemasse. I dag og i morgen skal jeg bare pakke og f gjort alt annet jeg aldri fr surret meg til gjre fr rett fr jeg reiser.

Image and video hosting by TinyPic